Protejez ceea ce este mai important

21 dec. 2014

E destul de dimineata insa cred ca am o lovitura filosofica grava ....ma gandesc asa in general la cei care au vrut puterea ....mereu si mereu s-au invocat cazurile sociale ajutorul celor saraci si napastuiti emanciparea muncitorilor a sclavilor  in general miscarile de masa ale oamenilor. Intotdeauna s-a promovat un sistem de valori pentru a-l inlocuii pe altui si sa i se dea sensul dorit de clasa conducatoare cei cativa care hotarasc soarta lumii.  stau si ma intreb inca care e difrenta intre ele         ca ....oricare au existat unii care au dus-o bine altii care au suferit si cam toata politica lumii si a intregii omeniri este esti cu noi daca nu esti impotriva fara a lasa loc neutralitatii, NEUTRALITATEA   este ceva ce nu exista sau nu se doreste sa existe neutralitatea  si atata timp cat nu exista neutralitate cum putem vorbii de libertate ?? Si acum vin si alte intrebari bine bine daca nu suntem neutrii ca nu se poate ce alegeri avem de facut cum putem sa stim daca-s bune pentru noi sau mai putin bune ? care ne este reperul ??? Dumnezeu ? Legile ? Omul ?  ma tem ca ....orice alegere am face am supara pe cineva .... am citit prin SHOGUN...o fraza care mi-a ramas in minte ....o razvratire este ilegala atata timp cat rebeliunea nu invinge daca invinge devine putere legitima..... de ce cineva vrea ca altcineva sa faca ca el sa il supuna in loc sa ii intinda o mana sa-l ajute si sa-i permita unicitatea nu uniformitatea

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu